Gericht aan de brouwer die zijn marketingstrategie wil verbeteren
oefensessie na introducerende theorie
Of je het nu wil of niet, marketing is een must voor elke commerciële brouwerij. Succesrijke brouwers hebben dit begrepen. Ze kennen de beste wegen om hun product te verkopen via de overvloed aan mogelijkheden & kanalen - zowel online als klassiek offline.
Kun jij wegwijs in de wirwar aan online - en klassiek offlinekanalen?
Welke paden bewandel jij als microbrouwerij of bierfirma? Enig idee hoeveel je hieraan spendeert? En hoe vaak je ermee bezig bent?
Als gepassioneerd brouwer hoop je natuurlijk ook dat je klanten je biertje in de overvolle rekken van een warenhuis of drankenhandelaar terug zullen vinden. Hoe overtuig je deze retailers? En hoe krijg je het voor mekaar om je bier op de kaart van een succesvolle horeca-zaak te krijgen?
Brainstorm samen met Miel (marketing & sales verantwoordelijke, brouwerij Beerselect), collega brouwers en met Geert Van Lierde (zelfstandig bierjournalist), tijdens deze BREWmasterclass Marketeer je bier. De oefensessie wordt opgebouwd aan de hand van ingestuurde antwoorden op specifieke marketingvragen aan de deelnemers. Ze wordt gemodereerd door Peter Croonenberghs (advies bier en brouwinstallatie, Brombeercompagnie).
Prijs: 99,-
Wat je hiervoor terugkrijgt:
- hapklare theorie met presentatie en oefening op maat door Miel Bonduelle, verantwoordelijke marketing & sales in Beerselect
- begeleiding door Geert Van Lierde (bierjournalist)
- moderator: Peter Croonenberghs (advies bier & brouwinstallatie, Brombeercompagnie)
- rondleiding in brouwerij Beerselect
- degustatie
Voorwaarden: Het deelnemersaantal is beperkt tot 25. We houden rekening met de COVID-maatregelen die op dit tijdstip heersen.Bij annulatie van onze kant krijg je je inschrijvingsgeld integraal terug.
Timing & Locatie: vrijdag 5 november, 18h30 - 21h30 in brouwerij Beerselect